Bara 6,9 km kvar...

Har i dag träningsvärk i låren och rumpan efter joggingturen igår. Sprang 4,7 km! Är sjukt stolt över mig själv och lite förvånad. Trodde jag skulle svimma efter 1. MEN nu är målet satt.... jag ska springa kraftprovet nu i sommar som är 11,6 km långt. Jösses...
Jag har med mig pappa när jag är ute och springer. Nu sätter nog alla som känner min pappa i halsen för han är inte den ideala löparen, host host... nej det är faktiskt så att han cyklar brevid som värsta boxningstränaren som han själv beskriver det. Hur som helst så kör vi så, han på cykel och jag joggande, ibland följer brorsan med på inlines också... Vilken trio! haha



Kommentarer
Kim

Svar: haha ja lite klockrent var det, jaa då skorna va väl snygga, inte för att jag är en person som går i såna där svarta kostymskor men det passar till studenten och balen sen hamnar dom troligtvis i garderoben haha! xD

2009-04-26 @ 22:26:13
URL: http://kimiam.blogg.se/
Tina

Haha kan riktigt se det där framför mig:) Hälsa din gamle far att han snörar på sig löparskorna o snälla dokumentera sedan detta :) Hihi... Kul med blogg btw :)

2009-05-22 @ 11:51:49
URL: http://tinaj82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0