Varmare ute än inne?

I morse var snickare här och bytte ut fönstrena på övervåningen. Först var de här i ungefär en och en halv timme. De hade under den tiden öppen alla tre fönster på övervåningen och ytterdörren. Detta gjorde att all höstluft gick rätt in på mig och på pappa som också var hemma. Det sluta med att vi satte på ungen och låste in oss i köket för att få upp värmen. Medan jag och pappa satt där gick snickarna iväg på kaffepaus eller nått. Under en tiden stod alla fönster och ytterdörren fortfarande öppna. En stund senare var dom klara. Ren lycka gick runt i kroppen och det enda som fanns i mitt huvudet var "värme!" jag glömde helt av att bry mig om för

Hela händelsen kan sammanfattas med pappas kommentar: "It's fucking cold!" haha, det är min pappa det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0