Aj för imorgon

Sitter hemma nu helt tom efter träningen. Andra träningen efter några veckor med ingen aktivrörelse över huvudtaget. Nu startar den jobbigate perioden, det vill säga grundträningen, massa kondis och fys. Jag vet att jag kommer ha sån träningsvärk imorgon. Samtidigt är det så skönt att veta att man tagit slut på kroppen. När det bara värker i alla muskler och senor, kroppen skriker att man ska sluta men man pushar lite till. Underbart. 

Nu sitter jag här och funderar på att poppa lite popcorn och burra ner mig i fotöljen eller bara gå och lägga mig.  Dagens ilandsproblem.                                                                                   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0