Mamma Mia

Såg Mamma Mia på bio igår. Den måste ha gått hur länge som helst på bio, för i trailerna innan filmen var det med en film de redan har slutat att visa på bio här. Det var i alla fall sista veckan den gick här i stan. Mamma ville se den på bio och jag var inte sen att hänga på. Pappa och min lillebror ville inte se den, så de gick på rallybrudar istället.
Mamma och jag satt längst upp, längst in -superskönt. Den var faktiskt bra, jag har inte fallit in i Mamma Mia hysterin men förstår nu alla tanterna som jag har hört som engagerat pratar om den. En klassisk musikal när den är som bäst. Det kändes bara knäppt när Pierce Brosnan sjöng -Bond ska inte sjunga, men efter ett tag kändes till och med det helt okej.

Bästa scenen var när Colin Firth ska blåsa upp sin luftmadrass och har i slangmunstycket i madrassen och sedan blåser i andra änden istället för att ha en pump. Detta är min humor på hög nivå. Ja, jag har en knäpp humor, jag vet.


Vill ha Amanda Seyfrieds hår, det är helt underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0