Bootylicious

Igår var det äntligen premiär på serien jag har väntat så länge på: Världens härligaste män. Ann Söderlund gör ett kanon jobb, tycker om henne. Hon pratar precis som vem som helst, det är inte förfinat eller tillgjort. Det känns äkta.
Premiäravsnitt handlade om snyggingen eller snyggve som hon själv sa. Där dessa män som fått detta utseende av Gud och sina föräldrar som Scott Elrod så fint förklarade det var kanske en fin syn för ögat men det kräver som sagt lite mer än så för att det ska funka, detta visade Andreas Haldén. Nästa vecka handlar det om geeken, missa inte det!
Onsdagar på kanal5 kl. 22.00

Under en av alla reklampauser bläddra jag lite mellan kanalerna som man brukar göra. Jag kom däremot inte så långt, eftersom jag fastnade på tv 3. Där höll programmet "Generation fett" på för fullt. Det första jag såg var "Jenni Bombshells" rumpa. Nu snackar vi inte någon smal tjej som stod där och beklagade sig över sin "stora" rumpa, utan om en kvinna som hade rumpa som sas väga 95 kg. Om man tittade från midjan och uppåt såg hon ut som vem som helst, men under midjan.... Hon levde på sin betalsajt där det låg bilder och videor på henne som hennes man hade tagit. Lotta Lindmark som är programledare för detta program gick ner till poolen med Jenni. Båda hade bikinis på sig och det var nästan som Lotta var mer osäker om sin kropp än Jenni. Jenni hade inga problem med att visa sig. Hon berättade att det är ingen idé att beklaga sig. Hennes inställnig till utseendefixering var helt otroligt. Jenni brydde sig verkligen inte om vad människor tyckte, Jenni var Jenni och det var hon nöjd med. Lotta gick igenom hennes kök för att se vad hon käka och det var inget konstigt med hennes livsmedel, det var nästan hälsosammare än ett normalt kök, vilket jag verkligen inte trodde. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0